L’entrepreneuriat Et La Jeunesse, Un Sujet en Quête De Sens

Rate this post

L'entrepreneuriat Et La Jeunesse, Un Sujet en Quête De SensSaistībā ar nepārtrauktu jauniešu bezdarbības pasliktināšanos, jo astoņdesmitajos gados programmu un motivāciju kolekcija patiešām ir labi paveikusi viens otru, cerot, ka uzņēmējdarbības pieredze tiks sagatavota vai varbūt integrēta jauniešu apmācībā, lai reklamētu viņu ekspertu integrāciju. Tomēr nesen, laiks faktiski ir palielinājies praktiski eksponenciāli. Uzņēmējdarbība ir jaunatnes pasakumu kalendars pārsteidzoša skaita kampaņu, notikumu un arī runu tēma, youth business no kurām lielākā daļa ir paredzēta jauniešiem.

Šī sajūta, kas var atrasties lielākajā daļā Eiropas Savienības valstu, kā arī Rietumu pasaulē, izplatās Francijā daudzās sociālajās, akadēmiskajās, kā arī profesionālajās bumbiņās. Tas ietekmē pieaugošo jauniešu daudzveidību, neatkarīgi no tā, vai viņi ir bez diploma, pamatskolā vai vidusskolā, tirdzniecības mācību centros, universitātē, lielākajā inženierzinātņu vai vadības koledžā vai saistīti ar asociatīvo, kā arī kultūras jomu. Izglītības iniciatīvu, pasākumu, organizāciju, klubu, inkubatoru, tehnoloģiju telpu ir daudz, tik daudz, ka biznesa ainava jauniešu tirgū iegūst vairākas pašreizējā rudens krāsas: ar entuziasmu mediju pasaule to nodod, ainava ir brīnišķīga daudzveidība kopumā, lai arī cik ļoti grūti atšifrēt, ja sākam skatīties tuvāk! Šis uzņēmējdarbības globuss, kas dažkārt tiek piedāvāts kā apburošs pašrealizācijas globuss, sava speciālista darbības radīšana, bez algu ierobežojumiem un arī uzņēmums, Šī pasaule, kurā ir iespējams katrs sīkums, jo ir jāņem vērā iespējas, kas precīzi zina, kā būt nedaudz jaunatnes pasakumu kalendars izcilam, šis starta un digitālā globuss, youth business šī pasaule, kas ir atvērta pasaulei, hipersavienota, kas paātrina cilvēku un arī organizāciju maiņu, šī pasaule, kas sola sociāli visnelabvēlīgākajiem jauniešiem, šī globuss, kas rada saikņu ar izglītību un mācīšanos, kā arī darba pārveidojumu kopumu, dodot priekšroku liberālās sabiedrības pasliktināšanās .elastības vērtības, tomēr arī individuālie panākumi un privātais uzņēmums, trivializējot vai varbūt stabilizējot neparedzamību…

Tieši tā, kā tiek precizēta šī partnerība starp uzņēmējdarbību un arī jauniešiem?

Tieši tā, kā tiek precizēta šī partnerība starp uzņēmējdarbību un arī jauniešiem?Nu viņš jautā, šis pašreizējais globuss! Viņš jautā, ņemot vērā grūtības skaidri definēt mērķus un arī prasmes, mērķa tirgus, kā arī vecumu, kurā jāievieš uzņēmējdarbība, pareizu pedagoģiju (- as), dažādu ieinteresēto personu pienākumus, reālās iespējas, efektīvus panākumus un parasti pamatā esošās filozofijas, iztēles un arī ideoloģiskās pieredzes. Saskaroties ar šo putošanos, ko uztur spilgtas, pat apžilbinošas iniciatīvas uzņēmējdarbības, kā arī jauniešu jomā, mēs vēlējāmies padarīt šīs bažas par iespēju atpūsties. Ir pienācis laiks dot vārdu zinātniekiem, praktiķiem, pedagogiem, kuri apšauba to, ko šodien nozīmē uzņēmējdarbība un jaunieši.

Kur mēs esam? Tieši tā, kā tiek precizēta šī partnerība starp uzņēmējdarbību un arī jauniešiem? Kādi jautājumi tiek izvirzīti? Zinoši par lielumu šīm bažām, kā rezultātā ierobežojumiem treniņa īstenošanā, lai tuksnesis jebkāda veida vēlmi pilnīgumu, mēs tādējādi apšaubīja zinātnisko, kā arī ekspertu kopienu. Mēs esam faktiski gotten vairākus priekšlikumus, kā arī ērti pateikties visiem saviem rakstniekiem. Šī dokumentācija deva iespēju žurnālā atvērt jaunu apgabalu, pastāv šīs pavisam jaunās jomas prasības … ap vismodernākās pedagoģiskās metodes gadījumu uzņēmējdarbības jomā: tās Konteksts, mērķi un arī principi, mācību process, sākotnējie rezultāti un nopratināšana, kas izriet no šī eksperimenta. Šīs youth work sadaļas jēdziens ir iedvesmots no jēdziena” uz pierādījumiem balstīta izglītība un mācīšanās ” medicīnā. Mērķis ir plūst detaļas par ģeniāliem pedagoģiskiem eksperimentiem, paziņot pirmos rezultātus īsā stilā, pirms tiek izveidots zinātnisks īss raksts, kura pamatā ir teoriju kopums no literārajiem darbiem un liela parauga. Mērķis ir panākt, lai kolēģi reaģētu, lai pārliecinātos, ka viņi pakāpeniski eksperimentē un dokumentē šo paņēmienu dažādos youth entrepreneurship citos kontekstos. Mēs ceram, ka šī situācija noteikti ietekmēs daudzus instruktorus, izskatīs konkrētus aspektus viņu kontekstā, reaģēs ar viņu jautājumiem. Visas šīs atbildes tiks izmantotas, lai pabarotu diskusiju forumu žurnāla vietnē. Protams, mēs gaidām uz pavisam jaunu situāciju eksperimentu tiks izlaists kā sastāvdaļa šajā sadaļā nākamajās problēmām žurnālā. Fails tiek atvērts ar īsu Alain Fayolle un arī Catherine Laffineur rakstu, kas piedāvā pētījumu, pamatojoties uz informāciju youth entrepreneurship.

Starptautiskā Uzņēmējdarbība Displejs

Starptautiskā Uzņēmējdarbība DisplejsGlobālā Universitātes Uzņēmējdarbības Gara Studentu Aptauja. par pāreju uz jauno Francijas iedzīvotāju(es) uzņēmējdarbības aktu. Konkrēti, autori parāda pārsteidzošu telpu starp uzņēmējdarbības mērķi, kā arī uzņēmējdarbības cenu, kā arī ierosina novērtējumu, pamatojoties uz to, ka nav pieņēmumu par uzņēmējdarbības spējām un iespējām. Šis sākotnējais īsais raksts paver iespējas pārdomām, kā arī debatēm, jo īpaši par problēmām, kas jārada, lai uzlabotu jauniešu uzņēmējdarbības cenu. Skolas pasaulē, neskatoties uz diskusiju, kuras mērķis ir veicināt uzņēmējdarbības attīstību visā iestāžu pasaulē, liela daļa kampaņu, kuru mērķis ir paaugstināt izpratni, apmācību un arī palīdzību organizācijas attīstībai/ rekvizīcijai, notiek koledžas youth business jomā.

Matthias Pépin ir viens no mazākumtautību pētniekiem, kas interesējas par uzņēmējdarbības izglītību galvenajās, kā arī vidusskolās. Viņš šeit piedāvā īsu rakstu “getting going to find in key college: mācību grūtības”, kurā viņš skaidri izskata uzņēmējdarbības faktorus, kas ieviesti studentu izglītības sākumposmā. Lai parādītu savas piezīmes, viņš informē mūs par savu darbu, kas veikts doktora pētījuma laikā Kvebekas pamatskolā. Tas skaidri parāda, ka uzņēmējdarbības projekts var darboties kā tramplīns, lai nodotu koriģējošos materiālus studentiem, kā arī noteiktu viņu būtisko pamatojumu, norādot, ka tas ir labi izmantots pedagoģiski. Koledžas jomā biznesa uzdevums rada jautājumu par ekspertu integrāciju studiju beigās.

 “Praktikantu Uzņēmējdarbības Grupas: Atzīšana Rīkoties”

Nacionālā tīkla uzraugi un koordinatori faktiski ir uzsākuši kopējas ekspertīzes sistēmas izstrādi kontekstā, ko raksturo pašlaik ilga pieredze un neskaitāmas prasības, Youth Work kā arī dažādu dalībnieku akreditācijas. Rakstnieki definē tīklā izmantoto stratēģiju, apvienojot pasniedzējus, skolotājus-pētniekus uzņēmējdarbības un izglītības zinātnēs, apvienojot empīrisku un arī teorētisku metodi, kā arī atkārtotu izkārtojumu, pārbaudot atlasītos priekšlikumus, kā youth business arī to apropriāciju, ko veic visas ieinteresētās personas. Izpētes un vietējā mērogā Stéphane Foliard, kā arī Sandrine Le Pontois vēlas, lai viņu īsais raksts “praktikantu uzņēmējdarbības grupas: atzīšana rīkoties”, veids, kā praktikantu uzņēmumu īpašnieku komandas identificē, kā arī verbalizē spējas, kas izveidotas visā sava uzņēmuma izveides un vadības procedūrā. Pamatojoties uz lauka pētījumu, kas ir pēc iespējas tuvāks mijiedarbībai praktikantu uzņēmuma izveides grupā, pētnieki īpaši domā, kā palīdzēt skolēniem saprast, (atkārtoti)kaulēties un arī uzņemties savu vietu biznesa grupā. Jo īpaši, tie Youth Work liecina, ka darbinieks var ātri nodrošināt sevi labi funkciju identifikāciju atbilst vietai, kuru viņi paši ir norādījuši, vai ka viņi ir izraudzīti komandā.  Izpētes, kā arī lokalizētā diapazonā Stéphane Foliard un arī Sandrine Le Pontois ir ieinteresēti viņu īsajā rakstā “praktikantu uzņēmējdarbības komandas: izpratne rīkoties”, metode, kuru praktikantu uzņēmumu īpašnieku komandas nosaka, kā arī vārdos izskaidro prasmes, kas radītas visā attīstības procesā, kā arī viņu organizācijas apstrādē. Pamatojoties uz teritorijas izpēti, kas ir pēc iespējas tuvāka sakariem skolēnu biznesa radīšanas komandā, zinātnieki īpaši jautā, kā palīdzēt praktikantiem saprast, (atkārtoti)apspriest un arī uzņemties savu vietu uzņēmējdarbības grupā. Konkrēti, viņi atklāj, ka komandas locekļi var ātri nodrošināt sevi tiesības uz funkciju identitāti, kas pārstāv vietu, kuru viņi ir iecēluši paši vai ka viņi ir iecelti grupā.

Uzņēmējdarbības asociatīvā un profesionālā pasaule nav izslēgta izmēģinājumu un kļūdu ziņā, kā arī pārdomas par jauniešu uzņēmējdarbību. Tāpēc Karolīnas Verzatas intervija ar Bénédicte Sanson stundās ir bagātīga. Uzsverot vērtības, kā arī kaimiņattiecību darbības noteikšanu, kas, visticamāk, palīdzēs jauniešiem uzņemties savu identitāti kā uzņēmumu īpašniekiem, Bénédicte Sanson uzsver dažus būtiskus nosacījumus attiecībā uz pavadošajām pozīcijām. Tiem būtu jāveicina identifikācijas pāreja no iestādes uz uzņēmējdarbību. Viņa papildus izskaidro problēmas, kas šodien attīstās, lai izglītotu padomdevējus un arī nokļūtu mazāk priviliģētos jauniešos. Papildus izmaiņām jauniešu izpratnē un arī pozās attiecībā pret uzņēmējdarbību ir sistēmisks process, kas rada salīdzināmas pasniedzēju, “praktikantu uzņēmējdarbības grupas: atzīšana rīkoties” kā arī uzņēmumu īpašnieku darbības, kas iesaistītas šajos atbalsta instrumentos jauniešu uzņēmējdarbībai.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here